imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Kuo: iPhone XR neće biti toliko tražen


Prema dobro poznatom analitičaru, Apple će prodati 30 miliona manje iPhone-a XR, nego što su očekivali. Postoji nekoliko razloga.

Ming-Chi Kuo, najbolji specijalizovani analitičar Apple-a, izračunao je da bi, zbog svoje niže cene i manjka kompromisa, iPhone XR mogao biti glavna zvezda ovogodišnje selekcije. U svom najskorijem obaveštenju za investitore, potvrdio je svoje misli, međutim, preispitao je nekoliko detalja.

Spustio je predviđen ukupan broj prodatih uređaja sa 100 na 30 miliona. Ovako, u novom aktivnom životnom ciklusu proizvoda (od četvrtog tromesečja 2018. do trećeg tromesečja 2019.), predvideo je obim prodaje od 70 miliona širom sveta. Možda mislite da je to veliki pad, ali jedan od glavnih razloga iza opadanja obima iPhone-a XR je to što se iPhone XS čini traženijim, nego što je bio ranije.

Štaviše, postoji još nekoliko aspekata:

1. Negativni uticaji na samopouzdanje mušterija, zbog trgovinskih ratova, pogotovo na kineskom tržištu.
2. Očekivanja sve više korisnika da XR postane pristupačniji ili da ima duplu kameru i okvir užeg dizajna po trenutnoj ceni.
3. Trka sa Mate 20 serijom Huawei-ja.

Takođe, dodaćemo to da se Kuo-va predviđanja za prodaju iPhone-a XR menjaju kao što kameleon menja boje. Njegova prva procena doneta je mesec dana kasnije, a sada je ponovo promenio mišljenje. Može se desiti da se i ovih 70 miliona nekako promeni.

 

Izvor: MacRumors

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!