imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

I LEGO je uhvatio korak sa AR-om


Lego je predstavio svoju najnoviju aplikaciju u proširenoj stvarnosti pod nazivom LEGO AR Studio. Njihov cilj je da približe digitalno i stvarno LEGO iskustvo.

Pre nekoliko godina je objavljen LEGO Build with Chrome uz pomoć kog ste mogli da se igrate sa LEGO kockama unutar pretraživača ili u Google Mapsu. Sa pomenutom novom aplikacijom koja koristi proširenu stvarnost ili AR, možete izbeći agoniju slučajnog stajanja na LEGO kockicu.

Aplikacija koja će uskoro biti dostupna za javno preuzimanje će u početku imati šest dostupnih setova. Uz Lego City setove: Police Station (60047), Train Set (60052) i Fire Station (60110), takođe ćete se moći igrati i sa tri Ninjago seta, uključujući Green Dragon (70593), Cole’s Mech (70632) i Destiny’s Bounty (70618).

Tom Donaldson, potpredsednik Creative Play Lab-a u LEGO Grupi, naglasio je da aplikacija uopšte ne pokušava zameniti iskustvo igranja LEGO kockicama u stvarnom životu, već jednostavno želi dati novi podsticaj za to.

Mi zaista vidimo LEGO kao kreativan alat, i uvek su postojali dodatni slojevi kako bi pomogli deci da razvijaju maštu. […] Ova aplikacija je potpuno nova igra u odnosu na LEGO kocke, i meša fizičko i digitalno. Držite iPhone ili iPad u svojoj ruci, i na ekranu možete videti vašu okolinu – vašu sobu, vaš sto, i slično. Aplikacija može osetiti površine, a virtualne LEGO modele možete postaviti u svoj stvarni svet.

Aplikacija će biti dostupna za nekoliko dana. Do tada, imamo još jednu AR igru pod nazivom AMON.

Izvori: AppleInsiderWired

iPhone X
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!