imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Malo romantike u novoj reklami za iPhone 7 Plus


Živahan grad, dvoje mladih između kojih sevaju varnice i iPhone 7 Plus sa Apple-ovim portret načinom rada. Ovo nisu jedine stvari koje čine Apple-ov video tako dobrim: reklama zrači atmosferom koju već dugo nismo videli kod Apple-a.

Kada pogledate neku Apple-ovu reklamu, možda će se u vama probuditi osećaj nekog posebnog zadovoljstva. Možete iznova doživljavati sve neopipljive sitnice koje definišu našu humanost i naš život. To može biti saosećanje koje pokazujemo prema drugima, mentalitet ili pak emocionalna privlačnost koju osećate prema nekoj osobi. I upravo zato je neverovatno da samo jedna kratka reklama može u vama probuditi sva ta osećanja i to kroz samo nekoliko kratkih scena, uz pomoć dobrih glumaca, muzike i sugestivnih slika.

Najnovija Apple-ova reklama za iPhone 7 Plus promoviše portret mod, omogućen podešavanjima dvostruke kamere. Kao i obično, u reklamu su ubacili i originalne fotografije. U videu nazvanom The City, gledamo par koji potpuno ignoriše ljude oko sebe i beleži svoje uspomene na fotografijama koje snimaju svojim iPhone-om. Ova reklama nas podseća zašto u takvim situacijama obično ne koristimo fotoaparat – naš mobilni je sasvim dovoljan da bismo uhvatili ono najvažnije u tim trenucima. U svemu važnu ulogu imaju i telefoto sočiva, skrivena u iPhone-u 7 Plus.

Struktura videa je jednaka onoj u ranije objavljenoj reklami nazvanoj Take Mine, u kojoj se žena vraća u svoj rodni grad i fotografiše sve ljude koje sretne. Apple je odlično odabrao muzičku pozadinu, pesmu Waltera Martinsa Sing to Me, koja odlično dočarava čitavu atmosferu.

Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni... - Klikni ovde!