imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Na Facebook-u neće biti opcije ‘dislike’


Neki će možda biti razočarani što na Facebooku neće postojati dugme ‘dislike’. Menadžer kompanije je potvrdio da su pronašli drugi način za izražavanje negativnih osećanja.

Izgleda da kreativni sastanak nije bio tako uspešan. Novo rešenje deluje pomalo dosadno, jer sada umesto uvođenja ‘dislike-a’, testiraju ‘downvote’ dugme. Njegov cilj nije da izrazi neslaganje, već da Facebook-u pruži povratne informacije o komentarima koje drugi smatraju uvredljivim ili neprimerenim.

Drugim rečima, umesto uvredljivog alata, Facebook je napravio savršenog pomoćnika za troll-ovanje. On bi mogao da filtrira one komentare koji izgledaju kao plaćeni oglasi ili propaganda.

Ne testiramo ‘dislike’ dugme. Istražujemo novu funkciju pomoću koje bi korisnici mogli da nam daju povratne informacije o komentarima na javnim objavama.

U budućnosti, ‘downvote’ dugme bi moglo da izgleda ovako:

Ova opcija će sakriti komentar glasača, koji će moći da označi komentar kao nevezan za temu, obmanjujući ili uvredljiv i da obavesti Facebook o tome. Facebook neće proslediti povratne informacije korisniku koji je komentarisao, kao ni drugim korisnicima. Na taj način, izgledi za nasumične nesuglasice protiv nekoliko komentatora se smanjuju na 0.

Ovo bi mogao da bude prvi korak kojim Facebook pokušava da suzbije širenje lažnih vesti, i da ih ukloni sa naslovnica.

Korisnici već dugo vremena zahtevaju ‘dislike’ dugme, ali 2015. godine Mark Zuckerberg, osnivač Facebook-a je potvrdio da Facebook neće imati ‘dislike’ dugme. Oni ga vide kao loš uticaj i pretnju web-stranici. To bi mogao da bude razlog iza rešenja koje više naginje prema funkciji čišćenja nego ‘dislike’ dugmetu.

Izvor: TechCrunch

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!