imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Na iPad se uvodi puna verzija Photoshop-a!


Glasine kažu da će Adobe navodno lansirati punu verziju Photoshop-a u međuplatformskom obliku sa podrškom za iPad. 

Svi znamo šta je Photoshop. Ovaj program za uređivanje fotografija je dostupan na tržištu već 30 godina. Međutim, kompanija Adobe koja je i lansirala ovaj softver nije uvek uspevala da održi korak sa aktuelnim trendovima. U principu, uspeli su da zaobiđu čitavu revoluciju tablet uređaja, što je velika šteta jer je taj program idealan za tablete.

Adobe je lansirao punu verziju Photoshop-a samo za Mac i PC, dok je iOS dobio samo pojednostavljenu verziju nazvanu Photoshop Express. To im nije pomoglo da se domognu naročitog profita, jer su profesionalni softveri za obradu fotografija koji su optimizovani za iPad (Affinity Photos, prim. aut), vrlo lako mogli da ih zamene. Tu ni ne govorimo o činjenici da su se mnogi korisnici iPad-a odrekli Photoshop-a u korist jeftinijeg Affinity-ja i na Mac-u.

Po svemu sudeći, kompanija je uspela da nauči nešto iz svojih grešaka pa će u što kraćem roku uspeti da lansira punu verziju Photoshop-a za iPad. Kako je Bloomberg prvobitno najavio, to će se dogoditi već u oktobru ove godine, dok će aplikacija stići 2019. godine. Scott Belsky, menadžer proizvodnog sektora Adobe Creative Cloud-a je potvrdio dolazak međuplatformskog izdanja Photoshop-a, iako nije pominjao očekivane datume njegovog dolaska.

Ovaj potez možda i vrati deo korisnika na njihovu stranu.

Izvor: The Verge

Preuzmite Adobe Photoshop Express iz App Store-a (iPhone-a, iPad – besplatno, IAP)

Preuzmite Affinity Photos iz App Store-a (iPhone-a, iPad – besplatno, IAP)

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!