imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Najnoviji uređaj protiv četiri godine starog iPhone-a?


Hajde da krenemo sa jednom zanimljivom zagonetkom. Koji proizvođač poredi svoj najnoviji model sa četiri godine starim iPhone-om 6? Ako nameravate da ismejete bilo koga, dobro razmislite kako ćete to da učinite jer sve vrlo lako može da vam se obije o glavu… 

Pre svega, nismo pristrasni. Sasvim je prihvatljivo da konkurencija kritikuje Apple u svojim reklamama. I sam iPhone nije svemoguć uređaj i slobodno može da se kaže da ima svojih prednosti i mana. Zašto da se ne istaknu te mane u kontekstu prednosti koje drugi uređaji imaju? To je sasvim normalno.

Ipak, situacija postaje prilično neugodna kada shvatite da se pretvorila u vrlo prljavu igricu…

Samsung u svojoj reklami pokušava da nagovori vlasnike iPhone-a da pređu na Galaxy uređaje. Koliko god da se Apple često ponašao isto, nikada nisu bile istaknute marke ili konkretni uređaji što je u ovom slučaju još i najmanji problem. Veliki problem je što je u ovih 600 sekundi nagurano previše neistina.

Pre svega, apsurdno je poređenje Galaxy S9 uređaja koji je lansiran u martu ove godine sa iPhone-om 6 iz 2014. godine. Reč je, dakle, o razlici od preko tri i po godine što je sa stanovišta tehnike kilometarska udaljenost.

Sasvim je jasno da S9 ne može da se uporedi sa iPhone-om X, jer je Apple-ov uređaj, iako lansiran mesecima pre ovog, razvalio Samsungov top model na benchmark testovima. Ali to ne čini poređenje sa iPhone-om 6 prihvatljivijim. Daleko od toga da je Apple-ova krivica što je Samsungov top model u istoj kategoriji kao četiri godine star uređaj.

U poređenju sa tim, ostale greške su gotovo zanemarive. Više puta se u reklami ističe da je uređaj jako spor. Ipak, ako ste nedavno koristili iPhone 6 znate da nije nimalo spor (osim ako nema nekih hardverskih problema). Možda bismo verovali u ovo da je korišćen iPhone 4s.

Tu postoji i sitan natpis „Slike na ekranu su simulirane“. Drugim rečima, Samsung je usporio iPhone 6 za potrebe svoje reklame, pa se zapravo ne radi o realnim snimcima njegovog korišćenja.

Žena u reklami odlazi i u App Store da pita da li može da ubrza svoj uređaj. Neljubazni radnik joj objašnjava da može ili da isključi funkcije upravljanja performansama i da u tom slučaju očekuje stalna gašenja ili da kupi sasvim nov uređaj. Naravno, zamena baterije nije bila ni na vidiku.

Po izlasku iz prodavnice žena sreće oca i sina sa frizurom kojom se ismeva iPhone X, što je možda i jedina zaista smešna scena u reklami. Nismo sigurni zašto je Samsung izabrao baš ovakav način promovisanja.

Kraj je i više nego predvidiv. Ona kupuje novi S9 i napokon ima osmeh na licu. Mislimo da je Samsung napravio veliku grešku sa reklamom ovakvog tipa. Nisu trebali da ističu Apple-ovu možda i najbolju karakteristiku – postojanost. Apple je oduvek bio nepobediv na tom polju. Bilo bi im pametnije da su pronašli područja u kojima je S9 bolji od iPhone-a, a sigurni smo da postoji dosta segmenata.

Ovako su samo ispali nekorektni…

Izvor: MacRumors

Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!