imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Napravili su čudovište- hibrid iPhone + Apple Watch


Od sada Caviar ponosno može da nosi ime Dr Frankenštajn Home Electronics-a. Ovo čudovište nije samo beskorisno već i basnoslovno skupo.

Kao što je važilo pravilo 2010, da svaka pesma mora da ima svoj remix, sada postoji drugo pravilo. Svaki objekat koji je manji od garderobera mora da ima zlatnu verziju, pa tako ni iPhone-i nisu izuzetak.

Ako se potrudite, videćete razlog tome. Postoji izvestan deo društva koji ima isuviše novca i obožava zlato. Voilá, eto vam malog ciljnog tržišta. Ali sledeći uređaj je prešao sve granice…

Caviar je do sada kreirao mnogo luksuznih iPhone-a. Međutim, njihovu poslednju kreaciju je teško shvatiti i rastumačiti. Kreirali su čudovište, odvratnu simbiozu, ružno pače. Ovo je novorođenče kolekcije pod nazivom Swiss Dreams Watchphone:

Da, u pravu ste. Ovo je Apple Watch kompletno umetnut u pozadinu iPhone-a XS, uključujući i zlatni kaiš. Nemojte trošiti vreme tražeći ogovore na pitanja kao što su: zašto je funkcionalan ili koja mu je svrha. Verujte mi, ne treba da se oterećujete time. Nemojte me pitati kako se ovo čudo puni ili šta sve možete uz pomoć njega da uradite. Nemojte čak ni da mislite o njegovoj ceni od 21.130 dolara.

via GIPHY

Molim vas, odvojte trenutak svog vremena da posetite njihov neverovatan website. Trebaće vam vraški dobar specijalista marketinga da napiše išta korisnije o ovom dizajnu sem: “O, da, ovaj dizajn privlači pažnju!”, “Kakva živopisna ideja, kakav luksuzni izgled!” ili “…neverovatna ideja…” Kolekcija ima svoj spektakularni klip koji sadrži sve, od milionera do švajcarskog kvaliteta Apple Watch pametnih satova. Izvolite:

“U svakodnevnom životu, čovek nema mnogo stvari koje mu mogu postati strast: automobile, oružje, smarfon, švajcarski.”

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!