imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo iPhone XS Max

Pogledajte kako funkcioniše na duže staze!

Neobično zabavna reklama


Glavne teme nove Apple reklame su lozinke koje je nemoguće zapamtiti i pojednostavljena prijava uz pomoć Face ID-a. Pogledajte sve to u obliku dobro osmišljenog, veselog videa koji traje 90 sekundi.

Najmanje što Apple tim zadužen za finansije i ljudske resurse može napraviti je osmisliti savršeno kvalitetne reklame. To im obično ide od ruke, iako je u nekim slučajevima veći naglasak na estetskim mogućnostima i detaljima.

Apple-u nesumnjivo najbolje odgovara humorističan i jednostavniji stil. Srećom, sada su na svoj YouTube kanal postavili jedan upravo takav video. U njemu se duge lozinke koje je nemoguće zapamtiti upoređuju sa Face ID-om i njegovim „samo trebate pogledati u njega“ rešenjem. Pogledajte, reklama je za idealna za početak nove radne nedelje!

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!