imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

NightOwl: Light mode danju, Dark mode noću


Ovo je savršena aplikacija ako ne možete da se odlučite između korišćenja svetlog ili tamnog moda na macOS-u, ili ako jednostavno želite automatsko rešenje za prelaz sa jednog na drugi mode.

MacOS Mojave je stigao sa mnoštvom novih funkcija prošlog septembra i nema sunje da je Dark mode postao najpopularniji od svih. Međutim, sa izvesne tačke gledišta, ona je najmanje korisna funkcija od svih. Lepim dizajnom, ali i poboljšanjem korisničkog iskustva i čuvanjem vaših očiju, ipak pravda svoju popularnost.

Aktivirao sam je čim sam mogao i vrlo brzo je isprobao. Ali negde duboko u podsvesti mi se vrtela misao koja mi nije dala mira. Postoji nekoliko aplikacija i situacija koje, po mom mišljenju, zahtevaju Light mode.

Sve do sada sam koristio Automator scripting trik, ali sam nedavno naišao na Rešenje sa velikim R, a to je jednostavna aplikacija pod nazivom NightOwl. Sve što treba je da je preuzmete, instalirate i aplikacija će se automatski pojaviti u meni baru.

Možete koristiti tajmer da podesite auto prebacivanje sa Dark mode-a na Light mode. Osim preciznog merenja vremena, možete birati temu od izlaskado zalaska sunca  i obrnuto. Ukoliko volite da podešavate boje ručno, sve što treba da uradite je da kliknete na ikonicu u okviru meni bara.

Najbolje od svega je što možete da birate različite aplikacije kako biste koristili Light mode sve vreme. Sve što je potrebno je da ih dodate na belu listu.

Preuzmite aplikaciju, uživajte i pošaljite par dolara ovim entuzijastičnim studentima zbog kreiranja ove aplikacije.

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!