imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Nova tri videa o lakom prelasku na iPhone


Apple je ponovo napravio nešto jedinstveno. Sa tri nova video snimka, pokušavaju da pokažu da je puno lakše preći na iPhone, nego na bilo koji drugi telefon. Glavne teme ovih reklama su kontakti, sigurnost i besprekornost.

Nema promene koja je laka. Zamena pametnog uređaja koji koristite svakodnevno, nečim što je potpuno drugačije, može završiti katastrofalno. Na svojoj internet stranici, Apple sa ponosom ističe da su vam potrebne sekunde da bi prebacili podatke sa starog telefona na vaš novi iPhone.

Kontakti

Iako se svet sve više okreće porukama, pa tako sve manje vremena provodimo razgovarajući telefonom, još uvek je vrlo važno pitanje kako da uspešno prebacimo sve kontakte sa starog na novi telefon. Apple tvrdi da sve podatke o kontaktima i e-mail porukama možete prebaciti na novi iPhone bez problema i za samo nekoliko sekundi. Čitav postupak je u praksi ipak malo složeniji, ali svakako nije u pitanju naučna fantastika.

Sigurnost

Sigurnost, na žalost, većini nije preterano bitna, iako bi svakako trebala biti. Pre nekoliko godina smo verovali da će zaštita podataka postati važna poput zaštite naših domova. Ipak, prevarili smo se. Veliki broj korisnika i dalje ne obraća dovoljno pažnje na sigurnost, što je svakako zabrinjavajuće. Ako postoji jedna stvar koju Apple shvata ozbiljno, to je onda sigurnost, pošto u poređenju sa ostalim operativnim sistemima, iOS ima vodeću poziciju u tom području.

Besprekornost

Nije istina da su svi uređaji koji nisu iz Kupertina spori i nestabilni, ali nije nemoguće i da skupi, kvalitetni telefoni ponekad izazovu neprijatno iskustvo. Smatramo da je bila dobra ideja što Apple koristi izraz „Vaš telefon“ tokom cele kampanje, umesto da javno pominju konkurenciju. Da li je situacija zaista toliko ozbiljna?

Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni... - Klikni ovde!