imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Nove App Store statistike


Ove godine, 10. jula, App Store slavi 10. rođendan. Tim povodom, Apple je podelio neke zanimljive brojeve vezane za tu online prodavnicu aplikacija.

Za razliku od Apple pisaca, ja neću napisati poetski uvod. Oni su predstavili rođendanske statistike App Store-a sledećim rečima: „App Store je postao kulturni, društveni i ekonomski fenomen koji je promenio način na koji ljudi rade, igraju se, upoznavanju, putuju i još mnogo toga.“ Ipak, moramo priznati da je App Store imao vrlo pozitivan učinak na navike korisnika pametnih telefona.

Apple je to pokušao prikazati i brojevima:

  • ResearchKit i CareKit, dva Apple softverska alata namijenjena lekarima i medicinskim istraživačima, a za upotrebu u kliničkim istraživanjima za stvari poput fizikalne terapije, Parkinsonove bolesti i autizma, upotrebilo je više od 500 lekara i naučnika, a u tim ispitivanjima učestvovalo je čak 3 miliona ljudi.
  • Ukupno 28.000 iOS aplikacija pruža mogućnost pretplate, a 2018. je ostvareno 95% više pretplata u odnosu na prošlu godinu.
  • Najpopularnije među tim aplikacijama su Netflix i njegov kineski rival, iQIYI.
  • Priče iz menija Today u App Store-u pročitalo je ukupno milion korisnika (dodao bih da to nije tako velika stopa u odnosu na 500 miliona posetilaca nedeljno).

Dodatne zanimljive činjenica možete pročitati u zvaničnom Apple izveštaju.

Doduše, mogli bismo raspravljati o tome koliko je ovaj „javni fenomen“ zaista zdrav…

Desetu godišnjicu App Store-a ne slavi samo Apple, nego i mnogi drugi. Na primer, App Annie je objavio uzbudljiv retrospektivni sažetak najpopularnijih aplikacija tokom poslednjih deset godina. Nadamo se da će u narednih deset godina App Store postati dostupan i u Srbiji.

Izvor: The VergeApple Newsroom

Beats
Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!