imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Nove Apple-ove reklame o iOS-u 11


Entuzijazam koji Apple pokazuje pri pravljenju snimaka i reklama je za svaku pohvalu. Možemo videti nešto novo iz te kompanije manje-više svake nedelje. Ovaj put, razlog za kreativnost je bio dolazak iOS-a 11. Apple nam je predstavio novi App Store i pokazao nekoliko saveta.

Što se tiče iPad kampanje, Apple je nastavio sa serijom koju su započeli u avgustu, dodajući joj tri nove reklame u kojima nas za samo nekoliko sekundi upoznaju sa najvažnijim novim mogućnostima  iOS-a 11. Reklame su obično zamišljene kao kratke šale, i kroz njih Apple jasno objašnjava kako nova funkcija radi, kao i koje su nove mogućnosti skrivene u njoj. Ako ste propustili reklame objavljene u avgustu, možete ih pogledati ispod, nakon čega slede nove reklame za App Store.

Stare reklame

Nove reklame

Apple-ov marketinški tim je juče uzeo obnovljeni App Store kao temu, i baš kao i obično, od jedne reklame su uspeli da naprave četiri. Imamo dužu reklamu od 38 sekundi, koja je u osnovi sve tri reklame od 15 sekundi spojene u jednu. Ukratko, poruka ovih reklama je sledeća: App Store je neverovatno mesto gde možete pronaći sve vrste neverovatnih aplikacija za vas. Ko bi rekao?

App Store je prošao kroz prilično veliku promenu sa iOS-om 11. Novi prikaz bi vam mogao biti poznat sa Apple Music-a, uz jedinu razliku da je stalan rad ovde znatno više promišljen i logičan. Preview aplikacija može biti animirana, a confirmation prozorčić koji se pojavljuje kada kupujete nešto izgleda sjajno. Mogli bismo pričati još dosta o tome, ali je puno lakše da ga jednostavno – probate.

Izvor: Apple

iPhone 8
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!