imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Objektiv prednje kamere iPhone-a će možda biti skriven


Kada govorimo o vidokrugu, prednja kamera još uvek nije izborna komponenta u eri selfija.

Kao što smo već temeljno ispitali, iPhone-i imaju ugrađene komponente različitih veličina koje se prave u različitim delovima sveta. Sjedinjene Američke Države, Kina, Japan, Južna Koreja, Italija, Francuska, Austrija i Singapur samo su neke od zemalja na dugoj listi čiji proizvođači izrađuju neku vrstu komponenata za Apple.

Jedan od ovih proizvođača je, na primer, Largan Precision, koji za Apple izrađuje majušni deo kao što je objektiv prednje kamere. Zašto nam je on bitan? Prema izveštajima kineskih analitičara, pomenuta kompanija će do 2020. proizvoditi specijalne objektive sa crnim premazom koji će biti potpuno nevidljivi na prednjoj strani telefona.

Postoji velika verovatnoća da će i iPhone-i u budućnosti pripasti ovoj kategoriji, zbog čega je Jony Ive beskrajno srećan. Glavni dizajner zamišlja iPhone kao stakleni list, kao jedan ‘savršen oblik’. Nakon svođenja ivica rama na minimum, maskiranje objektiva prednje kamere je još jedan korak bliže ka njegovom cilju.


Uzgred budi rečeno, mi zapravo pričamo o ovoj tački.

Sve u svemu, interesantno je da je ovako sitna inovacija neophodna kako bi se ostvario željeni dizajn iPhone-a. Nikada nisam smatrao bitnim i ovako teško uočljive objektive prednjih kamera. Ali sada kada je postalo izvesno da će biti zamaskirani, jedva čekam da vidim kako će zapravo izgledati.

Koliko god to nevažno zvučalo, neko tamo negde u svetu radi 8 sati dnevno kako bi napravio specijalne minijaturne objektive sa crnim premazom za smartfone…

Izvor: MacRumors

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!