imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Obrišite svoju YouTube istoriju


YouTube nudi nove sadržaje na osnovu vaših prethodnih pretraga i pregleda. Međutim, takvi sadržaji često ne odgovaraju vašim interesima. Pogledajmo kako da ih zaustavite.

Danas ćemo vam pokazati trik koji će mnogima biti koristan. Svi već znamo da Google prati vaše aktivnosti i pretrage: prikuplja informacije, pa na osnovu njih nudi relevantan sadržaj i oglase. Međutim, ponekad se čini kao da taj algoritam samo delimično funkcioniše.

Pretpostavimo da često gledate snimke o tehnologiji na YouTube-u, i slučajno naletite na neki nedavno objavljen i prilično popularan video. Nije važno da li slušate pop muziku ili jeste li ikad pre čuli za tog izvođača, budite sigurni da ćete od sada često nailaziti na sličan sadržaj.

Kako biste rešili taj problem, trebate obrisati svoju istoriju gledanja i pretraživanja, pa će vam  YouTube nuditi nove sadržaje na osnovu vaših prijava. To možete napraviti na ovoj stranici: https://www.youtube.com/feed/history. Samo pronađite opciju „Clear all watch history“.

Opcija će vam biti dostupna samo ako odaberete „Watch history“ na listi sa desne strane. Tu možete odabrati i opciju „Pause watch history“, koja se nalazi odmah ispod ranije spomenute opcije.

Isto tako, na istoj listi možete odabrati brisanje „Search history“ – uloga te funkcije je sprečavanje sistema da vam nudi sadržaj na osnovu vaših prethodnih pretraga.

iPad
Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!