imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Oglasi za Apple Music postavljeni na Giphy


Ako 2016. godina nije bila godina gif-ova, 2017. će sigurno biti. Apple je podigao značenje marketinga na novi nivo – kompanija iz Kupertina je na Giphy dodala veliki broj slika sa Apple Music logom. Ovaj potez se verovatno neće svideti svima, ali ako se setimo kako društvene mreže funkcionišu – u pitanju je odlična reklama.

Razmislite kada ste poslednji put poslali gif putem Messenger-a. Ne možete da se setite? Zato je Apple-ova ideja da postave svoj logo na najpopularniju platformu za deljenje gif-ova bila dobra. Postavljene slike idu direktno na Twitter, što je upravo ono što se desilo tokom promocije dokumentarca o Harry Styles-u. Dokumentarac je predstavljen tokom slavljeničke žurke povodom objavljivanja novog albuma mladog pevača, a u njemu možete da vidite proces nastanka tog albuma. Ono što je zanimljivo o dokumentarcu je da je u pitanju ekskluzivan Apple Music sadržaj.

Gif-ovi su odličan način da Apple prosledi informacije svojim korisnicima brzo i efikasno. Sve možete da razumete za samo nekoliko sekundi. Zaista, da li ima nešto što ne možete da kažete o dokumentarcu koji se bavi nastankom albuma u tih par sekundi? Apple je napravio i postavio dodatna 84 gif-a na Giphy, i svi oni su povezani sa nekim Apple Music sadržajem. Bio bi odličan marketinški uspeh ako bi postali popularni.

Giphy postaje bitan deo iPhone svakodnevnice. Možete lako da mu pristupite sa vaše tastature kroz aplikaciju dostupnu na App Store-u, a prisutan je i na većim društvenim mrežama, poput Facebook-a i Twitter-a. Svi mogu da postavljaju gif-ove na Giphy, pa i Apple.

Baš nas interesuje hoće li i konkurencija početi da postavlja gif-ove, što bi moglo da dovede i do „rata“ gif-ova.

iZvor: Apple Insider

Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!