imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Ovako Animoji-i izgledaju u svom prirodnom okruženju


Apple je podelio novu reklamu na svom korejskom YouTube kanalu. Ovaj put se radi o Animoji-ma…

Moguće je da je moje mišljenje previše stereotipno kada je reč o Animoji-ma, ali uvek sam ih smatrao kao nešto dizajnirano za azijsko tržište. Očigledno, tehnologija iza njih je krajnje odlična, zapravo, samo njeno postojanje je čudo, pogotovo kada uzmemo u obzir veličinu uređaja koji ih koriste i to da se tehnologije poput ove koriste u holivudskim produkcijama za animaciju likova. To ne menja činjenicu da zapravo nije namenjena nama.

Iako je funkcija dostupna i na američkom i evropskom tržištu, njena suština je azijska. Negde na ivici piramide koja se sastoji od cosplay-a, anime i mange. Naravno, to ne znači da ne može biti popularna van Azije. Ipak, moja ideja je potvrđena kada sam video Apple-ovu novu reklamu za Animoji-e.

Zato što je ova reklama odlična.

Ili barem nije loša. Puno je bolja od prethodnih. Razlog je prilično jednostavan: na šarenoj i životopisnoj, zaslepljujućoj pozadini nalaze se zmaj, pile i medved, koji pevaju hit korejskog benda HYUKOH. To bi mogao biti jedini razlog zbog kog u potpunosti prihvatam ovu reklamu, umesto, na primer, Redbone-ove verzije pesme This is America, američkog muzičara Childish Gambina.

HYUKOH, korejski indie bend, je vrlo popularan u istočnoj aziji, a njihova pesma Citizen Kane je postala pravi hit. Nažalost, pesmu izvode na engleskom, a svakako bi bilo bolje da je pevaju na korejskom.

Možda nas sledeći put iznenade sa K-popom…

iPad
Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!