Poludećete za novom Apple-ovom reklamom

#Vesti
2017. 05. 16.

Još jedna reklama za iPhone 7 Plus se pojavila brzinom svetlosti – Apple se vratio u vedrom i duhovitom stilu nakon prethodne, lagane i nežne reklame. Može li iPhone 7 Plus biti magičniji nego što već jeste?

Onima koji nisu Apple fanovi verovatno je već dosta Apple-ovih reklama koje se pojavljuju svakog meseca. Mi te ljude, nažalost, uopšte ne razumemom, jer se svašta može videti u tim reklamama. Od divnog Giovannija, Romea i Julije (ova reklama se prikazivala na televiziji u brojnim državama izvan SAD-a), sve do mladih ljudi sa Dalekog istoka. Sada možemo pogledati priču o porodičnoj berbernici. Marketinška mašina nikad ne staje, pa uvek možemo da uživamo gledajući sve zanimljivije ideje koje smišljaju Apple-ovi kreativni umetnici.

U ovoj reklami upoznajemo Afro-američku porodicu koja drži berbernicu, a Jet Black iPhone 7 Plus možemo videti već nakon četiri sekunde. Uz neverovatne mogućnosti poput otpornosti na prskanje, performansi boljih od svih ostalih pametnih telefona i dvostruke kamere, on ima i jednu skrivenu funkciju, a to je da ćete, figurativno rečeno, poludeti za njim. Trikovi zaustavljanja kadra, upravljanje vremenom i opušten stav daju reklami zaraznu atmosferu, što je upravo ono što je čini odličnom.

Ako pregledate sve objavljene reklame, primetićete da svaka od njih budi drugačije emocije. Neke se čine kao vrlo intimne; druge su duhovite, a u nekima su prikazane situacije iz stvarnog života. Pokrivši toliko mnogo tema, Apple nije ostavio prostora za grešku, jer će na ovaj način svako pronaći nešto što mu je blisko. Ako vam već objavljeni saveti za fotografisanje nisu probudili duboku želju za kupovinom iPhone 7 Plus, sigurno će vas osvojiti dečak koji pleše na kraju reklame.

Ova berbernica nas je iz nekog razloga podsetila na one koje je moguće videti u poznatoj igri GTA San Andreas, gde možete skratiti ili produžiti kosu za samo par sekundi pritiskom na taster Enter. Tim Cook verovatno nije razmišljao o njoj, već o rezultatima drugog finansijskog kvartala ove godine, koji su pokazali pad od 1% u kupovini iPhone-a u odnosu na isti period 2016. godine, s tim da su kupci češće birali veće modele. Ne možemo zaključiti da je u pitanju samo veličina, s obzirom na to da Apple nudi bolji hardver sa prihvatljivom razlikom u ceni, pa je možda upravo to razlog zbog kog korisnici više kupuju Plus modele.

Ostavite komentar