imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo iPhone XS Max

Pogledajte kako funkcioniše na duže staze!

Pozvao sam Apple Support i WOW!


Apple je u najkraćem roku, putem telefona, rešio dugoročni problem koji sam imao sa nalogom. Prenosim vam svoje iskustvo sa Apple Support-om i procesom koji je potrajao 15-ak minuta.

Niko ne voli da kontaktira službu za korisnike putem telefona, to je spor i naporan proces i uglavnom protiče u raspravi sa nekim ko je najmanje zadužen za vaše probleme. Još uvek nosim loš utisak zbog Nokia Care-a, koji može da bude sažet u jednoj rečenici: Zahvaljujemo vam na kupovini, od sada nas ne dotiču vaši problemi! Zbog svih loših iskustava, nikada nisam očekivao jedno pozitivno. Ali sa Apple-om je bilo drugačije.

Kao dugogodišnji korisnik Apple proizvoda, nikada nisam imao problema sa uređajima koje nisam mogao da rešim uz pomoć male pretrage na Internetu. To je u osnovi izvor našeg odeljka Tips, koji koristimo kako bi podelili svoja iskustva sa vama. Ovaj problem sa iMessage-om me je mučio mesecima. Na kraju je prestao da radi na mom MacBook-u i iPad-u, pa je usluga bila dostupna samo na iPhone-u.

Odlučio sam da posetim support.apple.com. Sa nekoliko klikova, stigao sam do obrasca u koji sam uneo svoj kontakt i opisao pojedinosti svog problema kako bi mogli da se pripreme za moj slučaj kada nazovem ili zatražim povratni poziv. Čim sam imao priliku, pozvao sam broj 0800 222 427, na koji se javila zaista ljubazna gospođa koja me je pitala o detaljima mog problema.

Tražila je moj kontakt telefon u slučaju da dođe do prekida poziva. Pitala me je da li mogu da nastavim poziv na engleskom jeziku. Ne znam šta bi se dogodilo da sam rekao ne, ali nakon potvrdnog odgovora, odmah me je prebacila svom kolegi. Dok sam čekao, slušao sam Top Hitove Apple Music-a. Posle 3-4 minuta, dosadilo mi je da čekam pa sam spustio slušalicu.

U roku od 2 minuta su me kontaktirali, a sa druge strane linije nalazio se agent iz Indije. Znao je sve o mom problemu, mojim uređajima, i dobio je moj Apple ID od lokalne podrške. Zamolio me je da se prijavim na web-stranici appleid.apple.com i zatim kliknem na Support Pin. Nakon generisanja četvorocifrenog broja, moj nalog mu je postao dostupan.

Sve što je bilo potrebno je sačekati nekih 50 sekundi dok je on gasio i ponovo aktivirao moj nalog. Zatim me je zamolio da probam da se prijavim u iMessage na uređaju na kom ranije nije funkcionisao. I uspeo sam! Tehnički, Apple-u je trebalo manje od jednog minuta da reši moj problem sa hiljada kilometara udaljenosti. Dakle, današnji savet je, ako imate bilo kakvih problema, slobodno se javite Apple-ovoj podršci. Oni sa lakoćom mogu da reše vaš problem na izuzetno ljubazan i kulturan način.

Ili možete baciti pogled na našu mapu Tips kako bi pronašli rešenje.

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!