imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Prilagođavanje melodija na iPhone-u i iPad-u


Prilagođavanje melodija za pozive, obaveštenja i aplikacije ponekad može biti zbunjujuće, pa na kraju samo pritiskate razne opcije bez nekog naročitog smisla. Kako možemo isključiti zvuk videa ili igre?

iOS još uvek ima jednu funkciju koja nam nije preterano jasna – tačnije, zbunjujuća je. Imamo samo dva tastera za upravljanje zvukom: taster za pojačavanje i smanjivanje njegove jačine i taster za isključivanje zvukova. Većina bi zaključila kako ovim drugim tasterom isključujemo sve zvukove na svom uređaju. Netačno! Na taj način isključujemo samo zvukove poziva i obaveštenja.

Na žalost, nemamo posebni klizač za odvojeno prilagođavanje jačine melodije poziva, obaveštenja i aplikacija. Pritiskom na taster utičemo samo na trenutnu akciju. Takva su fabrička podešavanja. Čak i ako uključite prekidač Mute i smanjite jačinu zvuka na nulu, bilo koja aplikacija koju otvorite (YouTube ili neka igra) pokrenuće se sa jačinom zvuka koja je bila podešena prilikom poslednjeg korišćenja.

Postoje dve opcije kojima se to može promeniti. Za početak, možete isključiti opciju „Change with Buttons“ u Settings > Sounds > Ringer and alerts. Ovako ćete tasterima za pojačavanje i smanjivanje jačine zvuka prilagođavati zvukove aplikacije koju trenutno koristite, i to se neće odnositi na pozive i obaveštenja. Drugo rešenje je korišćenje klizača za prilagođavanje jačine zvuka u Kontrolnom centru. Ovde ćete prilagoditi SVE zvukove, bez obzira na druga podešavanja.

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!