imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Profesionalni fotograf pravi fotografije sa iPhone XS-om


Ostin Man, koji je između ostalih radio kao fotoreporter za National Geographic, ove godine je sa sobom na kraće putovanje na kojem je pravio sjajne fotografije poneo i Apple-ov novi flegšip model.

Ostin Man je, pored toga što je uvaženi talenat u svojoj profesiji, takođe i Apple-ov fotograf insajder. On je jedan od onih srećnika koji mogu držati flagšip uređaje u rukama pre zvaničnog predstavljanja, kako bi mogli da ga ponesu na put i rašire vesti o neverovatnim mogućnostima iPhone kamere. Među ostalima, on je putovao na Island sa iPhone-om 6, ali takođe i posetio Ruandu sa iPhone-om 7.

Ovoga puta, posetio je egzotično ostrvo Zanzibar sa iPhone-om XS u svom džepu i, naravno, vrratio se sa zadivljujućim fotografijama. Uspeo je da napravi fotografije na takav način da napredak kamere u odnosu na prethodnu generaciju bude lako vidljiv.

Uzmimo na primer novi ISP, Image Signal Processor, koji je naučio nekoliko novih trikova zahvaljujući takozvanoj Neural Engine veštačkoj inteligeniciji. Između ostalog, Smart HDR mod pripada ovoj kategoriji uz čiju pomoć senzor može da uhvati više detalja i na svetlijim i na tamnijim delovima polja. Zahvaljujući čipu, bokeh je prefinjeniji: postao je ne samo precizniji, već zahvaljujući Depth Control funkciji možete da podesite njegov intenzitet nakon što okinete fotografiju.

Verujem da ne treba da trošimo više reči na ovo, pogledajmo fotografije – one govore za sebe.

Izvor: MacRumors

 

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!