imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Program zamene tastera ili tastature za MacBook i MacBook Pro modele


Apple je došao do zaključka da leptir tastatura na određenim modelima MacBook i MacBook Pro računara može da stvori probleme. U okviru programa zamene tastera ili tastature za MacBook i MacBook Pro modele, od sada možete besplatno da popravite svoju tastaturu. 

O čemu se zapravo radi?

Kompanija Apple utvrdila je da mali procenat tastatura na određenim MacBook i MacBook Pro modelima može prikazati navedene probleme u radu:

  • Slova ili karakteri su ponavljaju
  • Slova ili karakteri ne prikazuju se u toku kucanja
  • Tasteri mogu biti ‘slepljeni’ i ne reaguju uvek na dodir

Da bi ovi problemi bili rešeni, Apple ili Apple autorizovani servisi će besplatno popravljati odgovarajuće modele MacBook i MacBook Pro računara, prilikom čega će delovi ili čak čitava tastatura biti zamenjeni.

Da li ja ostvarujem to pravo?

Ostvarujete ovo pravo pod uslovom da imate jedan od sledećih modela MacBook ili MacBook Pro računara i da ste doživeli neki od pomenutih problema:

  • MacBook (Retina, 12-inča, 2015.)
  • MacBook (Retina, 12-inča, 2016.)
  • MacBook (Retina, 12-inča, 2017.)
  • MacBook Pro (13 inča, 2016., dva Thunderbolt 3 ulaza)
  • MacBook Pro (13 inča, 2017., dva Thunderbolt 3 ulaza)
  • MacBook Pro (13 inča, 2016., četiri Thunderbolt 3 ulaza)
  • MacBook Pro (13 inča, 2017., četiri Thunderbolt 3 ulaza)
  • MacBook Pro (15 inča, 2016.)
  • MacBook Pro (15 inča, 2017.)

Napomena: usluga besplatne popravke tastature se odnosi samo na ove proizvode. 

Šta moram da uradim?

  • Donesite svoj uređaj u najbliži iSTYLE servis i potražite pomoć od naših kolega.
  • Napravite backup podataka.

Na sajtu proizvođača možete pronaći uputstvo kako se čuvaju podaci. Backup računara nije pokriven garancijom i ta usluga se naplaćuje. Na našem sajtu možete pronaći cenovnik dijagnostika i osnovnih usluga.

Dodatne informacije

  • Okvirno vreme za isporuku dela je 10 radnih dana.
  • Ni jedan drugi model ne kvalifikuje se za besplatnu zamenu tastera ili tastature. Ukoliko korisnik ima navedene probleme ali njegov model računara ne potpada pod besplatni program zamene, Servis će tastere ili tastaturu zameniti besplatno ako je računar u garanciji. U suprotnom korisnik će dobiti cenu za zamenu tastature li određenih tastera.
  • Dijagnostičke testove nije moguće pokrenuti ukoliko je na računaru uključena Firmware šifra. U takvim okolnostima korisnik mora da isključi Firmware šifru ili istu dostavi servisu. Kako se aktivira ili deaktivira Firmware password možete pogledati na sajtu proizvođača, na sledećem linku.
  • Tastatura je neodvojivi deo Top Case-a i u slučaju zamene tastature zameniće se i trackpad i baterija koji su takođe sastavni deo Top Case-a.
  • Program zamene traje 4 godine od datuma iskazanog na računu Autorizovanog prodavca. Četvorogodišnji period odnosi se isključivo na navedene probleme sa tastaturom, a ne na druge kvarove koji se mogu prikazati. U slučaju da korisnik ima naveden problem sa tastaturom, ali i neki drugi kvar, iStyle Servis otkloniće problem sa tastaturom besplatno i predložiti cenu za otklanjanje dodatnog kvara.
  • Za dodatne informacije pošaljite nam mail na programzamene@istyle.rs

Više informacija o programu zamene možete da pronađete na stranici iSTYLE servisa.

iPad
Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!