imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Promena cenovnih razreda u App Store-u


Vreme standardnih cena u App Store-u, koje počinju od 0.99 evra, je prošlo. Sada će biti prikazivane pomalo zbunjujuće cene, od recimo 1.09 evra. Apple je kompletno promenio cenovne razrede aplikacija u Evropi, što svakako utiče na veliki broj država.

Ako ste nedavno pretraživali App Store, možda ste primetili da nešto nije u redu sa cenama. Bili ste u pravu, Apple je prestao da računa cene na osnovu zaokruženih brojeva, i umesto toga su uveli novi sistem podela na cenovne razrede. U skladu sa tim, standardne cene su porasle za 10%, pa ono što je nekada koštalo 0.99 evra, sada košta 1.09 evra i tako dalje.

Trenutna situacija u App Storeu
Trenutna situacija u App Store-u

Promena nije toliko drastična, i ono što je iritantnije je što više nema uobičajenih oznaka (tagova). Ipak, razvojni timovi su zabrinuti da će doći do pada prometa zbog porasta cena. Srećom, nema razloga za paniku – postoji mogućnost dodavanja različitih cenovnih oznaka, što znači da aplikacije mogu da se prodaju i po nižim cenama nego do sad.

Apple već neko vreme koristi taj alternativni oblik određivanja cena, prvenstveno u zemljama u razvoju, na primer u Indiji, Indoneziji, pa čak i u Kini. Sad je taj metod proširen i na većinu evropskih zemalja, pa je trenutno najniža moguća cena 0,49 evra. Navedena cena je odlična za brojne razvojne timove čije aplikacije ne vrede 1 evro, a ne žele da ih dele besplatno.

 

50 eurocenta
50 evrocenta

I to je zapravo to. Bacite oko na App Store i primetićete nove cene. Ako želite da pogledate zvaničan Apple-ov spisak novih cena po državama, to možete da uradite na sledećem linku.

Izvor: 9to5mac

iPhone X
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!