Prve reklame za AirPods slušalice

#Vesti
2017. 01. 17.
Nije trebalo dugo da čekamo da bi videli marketing mašineriju za Appleove bežične slušalice na delu. Izašle su četiri reklame za AirPods, a uz njih je došla i nova reklama za Apple Watch.

Došlo je toliko novih malih reklama da bi možda mogli ispuniti ceo reklamni blok na TV-u. Naglasak je na AirPods slušalicama, kojima možda reklama i nije potrebna pošto je izlazak AirPods slušalica bio najuspešniji dan za tržište bežičnih slušalica u 2016. godini.

Stigle prve reklame za AirPods slušalice

Počnimo sa kraćim reklamama. Objavljene su tri, sve traju 15 sekundi i svaka naglašava jednu od važnijih karakteristika AirPods slušalica. U reklami nazvanoj iPhone 7 + AirPods – Pairing, moguće je videti jednostavno uparivanje koje nudi W1 čip. Na početku ove crno-bele reklame prikazani su iPhone 7 i kutija AirPods slušalica. Kutija se otvori, uređaji upare, muzika počinje da svira i na kraju Lil Buck, profesionalni ulični plesač iz Los Angelesa, počne plesati.

Lil Buck je predstavnik Gangsta Walkinga vrste plesa i u sledećih 10 sekundi pratimo ga dok pleše. Scena plesa je posebno zanimljiva, pošto Lil Buck pleše na strani automobila i u potpunosti prkosi gravitaciji. Dve reči na kraju reklame, practically magic, pokazuju svrhu i smisao reklame.

Druga reklama, sa imenom iPhone 7 + AirPods – Siri, je slična prvoj. U njoj Lil Buck aktivira Siri jednim dodirom dok hoda. Pesma krene i on odmah počinje da pleše. Buck se zanese plesom, te se uskoro popne i počne pleasati na zidu. Na kraju se opet pojavljuju dve reči iz prve reklame: practically magic.

Treći video koji traje 15 sekundi malo je drugačiji od prva dva. Zove se iPhone 7 + AirPods – Notes i u njemu crnu pozadinu i bele crte koje označavaju notnu svesku ispunjavaju note u obliku AirPods slušalica koje prate pozadinsku muziku.

Poslednji video traje jedan minut i zove se iPhone + AirPods – Stroll. Ovaj video je zapravo produžena i spojena verzija prve dve reklame, a najveća razlika je što imamo više vremena da uživamo u plesu Lil Bucka kroz grad. Na kraju reklame možemo videti da muzika prestaje da svira ako izvadite jednu slušalicu iz uva, da bi ponovo počela kada je vratite. Slogan je ponovo isti – practically magic.

Kao bonus smo dobili novu reklamu za Apple Watch, iako se ništa posebno ne događa u njoj. Devojke u videu skaču, trče i plešu usporeno ispred velikih activity krugova; video se zatim ubrza na normalnu brzinu, a krugovi se zatvore. Na kraju reklame pojavi se rečenica: close your circles!.

Sve u svemu, smatramo kako su reklame za AirPods sjajne. Muzika je dobra (Marian Hill – Down), Lil Buck je zanimljiv, a i same reklame su vrlo kreativne.

Ostavite komentar