imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Samo je iPhone dovoljno dobar za tinejdžere


Prema nedavno sprovedenom istraživanju, iPhone je vrlo popularan među tinejdžerima. Većina ih koristi isključivo Apple uređaje, a mnogo ih poseduje i Apple Watch. Naravno, govorimo o SAD-u.

Ne znam kako stvari stoje danas, ali „u moje vreme“, sredinom 2000-ih, deca su dobijala prve mobilne telefone sa oko 12 godina. Od tada je prošlo više od deset godina, tehnologija je značajno napredovala i postala mnogo veći deo naše svakodnevice. Današnja deca dobijaju svoje prve uređaje već sa osam ili devet godina – molimo mame i tate da nas isprave ako je ovo netačno – a u SAD-u čak i ranije.

Rasprave o prednostima i manama možemo voditi unedogled, ali činjenica je da danas postoji generacija koja se u potpunosti prilagođava životu sa tehnologijom od vrlo ranog doba. To je vrlo značajno svim proizvođačima, pa postaje sve važnije usmeriti marketing prema mlađim korisnicima. Očigledno je da animoji-i nisu prvenstveno namenjeni odrasloj publici.

Apple je vrlo uspešan u obraćanju mlađim korisnicima, iako im to možda i nije namera. Imamo emotikone i sve one privlačne i blještave stvarčice dostupne za raznorazne uređaje. Tinejdžeri, na primer, preferiraju Apple jer ga smatraju “cool”. A deca takođe žele biti cool. Tu su i mnoge sigurnosne opcije, koje preferiraju roditelji.

Sve te teze objašnjavaju brojke prikazane u nedavnom istraživanju Piper Jaffray-a. Ta analitička kompanija sprovodi dva istraživanja godišnje o odnosu tinejdžera i mobilnih uređaja. Očekivano, Apple je zauzeo sve vodeće pozicije.

Preciznije, 82% tinejdžera poseduje neki model iPhone-a. Još šokantnije je što u poslednjem istraživanju, sprovedenom prošle jeseni, ta brojka je iznosila 78%. To može značiti da su nedavno lansirani uređaji neverovatno popularni ili, čak, da se to tržište i dalje širi neverovatnom brzinom, iako su svi očekivali stagnaciju na globalnom nivou. Da biste stekli jasniju sliku, 2014. godine samo je 60% tinejdžera koristilo iPhone.

Sve to ima jako pozitivan uticaj i na prodaju Apple Watch-a. Apple pametni sat je drugi najtraženiji uređaj u svojoj kategoriji. Samo je Rolex traženiji (barem dok ga ne budu morali kupiti sopstvenim novcem). Naime, oko 20% dece planira kupiti/nabaviti Apple Watch u narednih šest meseci.

Izvor: 9to5mac

iPad
Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!