imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

This post has not been updated for more than a year. Please note that he content may be outdated.

Savet za iOS 11: kako da koristite Smart Invert


Iako je iOS 11 doneo mnogo inovacija koje su mnogi korisnici željno iščekivali, tamni način rada još uvek nije dostupan. Barem ne sasvim, pošto postoji druga nova funkcija koja delimično može da reši taj problem.

Pre predstavljanja iOS-a 11, kružile su glasine o novoj mogućnosti, tamnom načinu rada odnosno Theater opciji, koju ne biste trebali mešati sa Theater opcijom na Apple Watch-u. Tamni način rada je dobio naziv zbog toga što telefon sa crnom pozadinom manje ometa druge ljude u bioskopu, a takođe je ugodniji za oči.

Dark mode, tj. tamni način rada je u osnovi obrnuta verzija belih ili crnih površina. Na primer, otvaranje Safarija u ovom načinu će napraviti crnu pozadinu sa belim tekstom. Nažalost, ova mogućnost ne postoji u iOS-u. U meniju Display Settings, koji se nalazi u meniju Accessibility, postoji opcija za invertovanje boja, što radi baš to – menja boje, odnosno bela postaje crna.

Jedini nedostatak je u tome što opcija radi isto sa svim ostalim bojama, čak i na fotografijama – što znači da ovo nije najbolje rešenje. Sada postoji još jedna opcija koja ostavlja boju nekoliko predmeta onakvom kakva je, a menja boju okvira. Do Smart Invert opcije možete doći putem Settings > General > Accessibility > Display Settings > Invert Colors meni.

Ovo je samo delimično rešenje, zato što menja boje fotografija tokom pregleda i YouTube snimaka, ali fotografije poslate putem iMessage-a ili sačuvane u Fotografijama ostaju u svom početnom obliku, baš kao i ikonice aplikacija koje su prikazane sa nešto više kontrasta.

Možete sami isprobati ovu opciju, jer je korišćenje Smart Invert-a zaista jednostavno.

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!