imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Savet za iOS 11: kako da podelite prostor za čuvanje na iCloud-u sa porodicom


Najmanji nalog čuvanja podataka na iCloud-u košta samo 0,99 dolara, a u slučaju većih naloga možete da delite taj prostor sa drugim korisnicima. Pogledajmo kako to funkcioniše!

Funkcija Family Sharing na iOS-u 11 može da bude odlična opcija za sve koji plaćaju veći prostor za čuvanje na iCloud-u, ali ga ne koriste u punom kapacitetu. Ako imate prijatelja ili člana porodice koji još uvek pokušava da se snađe sa osnovnim paketom od 5 GB, ovo bi moglo da bude brzo i jednostavno rešenje za sve. Deljenje funkcioniše samo u slučaju prostora za čuvanje od 200 GB ili više.

Dodavanje člana porodice

  1. Otvorite Settings na uređaju na kom se vlasnik naloga prijavljuje.
  2. Pritisnite Apple ID na vrhu.
  3. Zatim pritisnite opciju „Set Up Family Sharing…“.
  4. Potražite opciju iCloud Storage i otvorite je.
  5. Ako još uvek nemate prostor za čuvanje od 200 GB (2,99 dolara) ili veći, pritisnite Continue i odaberite koju veličinu prostora želite. Ako već imate dovoljno velik prostor za čuvanje, onda dodajte osobe sa kojim želite da ga delite.
  6. Idite dole, izaberite Meni – iCloud Storage i podelite.

Prihvatanje pozivnice

Pozvani članovi primiće obaveštenje putem iMessage-a. Ako je neko podelio svoj prostor za čuvanje putem Family Sharinga, evo kako to možete da aktivirate:

  1. Otvorite Messages.
  2. Potražite grupnu poruku i otvorite iCloud pozivnicu.
  3. Pritisnite Accept.

Family Sharing nudi mnogo opcija, poput postavljanja „Share My Location“ na mobilnom telefonu vašeg deteta, kupovina porodičnog paketa Apple Music-a ili povezivanja svih transakcija na iTunes-u i App Store-u na jedan bankovni račun.

Beats
Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!