imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Šest novih reklama za iPhone


Apple se ne zaustavlja sa reklamiranjem iPhone 7 uređaja: upravo su izdali šest novih reklama u kojima hvale mogućnosti njegove kamere. One Night – Shot on iPhone 7 serijal se nastavlja, a objavili su i nove vickaste reklame za Portrait mod.

Apple koristi starije reklame sa tolikom kreativnošću, da bi trebali predavati u školama. Već je pokrenuta kampanja naziva One Night, čija je osnovna ideja bila da pokažu kako kamera iPhone 7 Plus modela može dati odlične rezultate i u uslovima slabije vidljivosti. Poslali su nekoliko talentovanih fotografa širom sveta, a dali su im samo iPhone.

Najbolje fotografije snimljene na ovaj način završile su na plakatima u 25 zemalja, te su na taj način prikazale mogućnosti kamere koja se nalazi u novim iPhone 7 Plus uređajima. Nekoliko dana nakon predstavljanja ovih fotografija, Apple je podelio video snimak koji su nazvali One Night – Shot on iPhone, u kojem su prikazali snimljene fotografije.

Sada su taj isti video promenili, a dodali su i nekoliko novih kadrova. Ideja je bila da naprave više video snimaka koji traju po 16 sekundi, a svaki bi imao temu jednog grada. Trenutno nam pokazuju život u Johanezburgu, Njujorku, Šangaju i Tokiju. Pošto su fotografi bili u 15 gradova na 6 kontinenata, možemo očekivati dodatne video snimke sa drugih lokacija.

Naša omiljena reklama je iz Šangaja, ali i ostale su takođe spektakularne. Jedina stvar koja je malo pokvarila utisak je što smo zaustavili reklamu na lošem mestu i primetili jedan mali detalj. Svi znamo da se fotografije „popravljaju“ nakon što su snimljene i da nema ništa loše u tome. Istu stvar napravili su i sa fotografijama u video snimku, ali to ne umanjuje mogućnosti i vrednost kamere na najnovijem iPhone-u. Ipak, jedan mali detalj mogao bi dovesti u pitanje autentičnost cele kampanje:

Šest novih reklama za iPhone

Prema navedenom, tek nekoliko fotografija snimljeno je iPhone 7 Plus uređajem, a korišćeni su dodatni uređaji i aplikacije. To možemo shvatiti na više načina. Nekoliko uređaja može značiti sve između 2 i beskonačno mnogo, takođe ti uređaji mogu biti selfie-stick ili DSLR kamera vredna milion dolara. Dodatne aplikacije mogu biti i Photoshop.

Situacija nije u potpunosti jasna, ali se nadamo kako je većina fotografija koje smo do sada videli snimljena iPhone 7 Plus-om, jer smo se uverili na Billboardovoj naslovnici da ova kamera može dati sjajne rezultate.

Šest novih reklama za iPhone

Spomenuli smo i dve reklame za Portrait mod. Ideja reklama je da će svi portreti biti bolji ako ih snimite u ovom načinu rada, što je i vrlo logično. Vic postaje legendarna anegdota, dok prljava uličica postaje simpatična sporedna ulica. Sjajno.

Izvor: 9to5mac

Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!