imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Siri bi mogla postati zaista pametna


Apple je spojio svoja različita odeljenja za veštačku inteligenciju u novu organizacionu strukturu pod vođstvom nedavno zaposlenog John-a Giannandre-a, bivšeg direktora odeljenja pretraživanja i AI u Google-u. Još uvek ima nade…

Znate kako stara izreka kaže: “Raj je mesto gde su policajci Britanci, kuvari Francuzi, mehaničari Nemci, ljubavnici Italijani a sve to organizuje Švajcarac. Pakao je mesto gde su policajci Nemci, kuvari Englezi, mehaničari Francuzi, ljubavnici Švajcarci a sve to organizuje Italijan.”

Ukratko, poruka koju izreka nosi je ta da svako treba da radi ono u čemu je najbolji. Pa, problem je u tome što Apple nije baš najbolji kada je reč o veštačkoj inteligenciji, barem ne za sada. Međutim, trebali bi tačno znati kako da se nose s njom, jer trendovi pokazuju da će pre ili kasnije biti nemoguće napraviti čak i toster bez veštačke inteligencije. Tu je i Google tim, koji ne zna mnogo toga što zna Apple, ali su prilično dobri kada se radi o veštačkoj inteligenciji. Sećate li se veštačke inteligencije koja je nazvala frizerski salon i zakazala termin na najprirodniji način ikada?

Zato je Apple imao odličnu ideju, te su angažovali John Giannandre-a kao novog vođu Apple odeljenja za veštačku inteligenciju; on je prethodno bio direktor odeljenja za pretraživanje i veštačku inteligenciju u Google-u. Zato je Apple ideja da spoje sva AI odeljenja u novu strukturu pod vođstvom Giannandrea odlična.

Preciznije, od sada će Apple tim za mašinsko učenje, tim za Siri i Core ML tim biti u istom timu, nadgledani od strane Giannandre-a. Nadamo se da će Apple na ovaj način moći osmisliti dosledniju, transparentniju i jasniju strategiju, pa da će AI na kraju biti područje o kom znaju puno toga.

Izvor: The Verge

iPad
Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!