imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Siri funkcija koju možda niste koristili do sada


Ova funkcija bi mogla da bude novost i za one koji koriste iPhone već neko vreme. Evo šta Siri još ume… 

Većina korisnika jednostavno ignoriše Siri. Glavni razlog tome bi mogle da budu jezičke barijere i činjenica da Apple-ova digitalna sekretarica ima nekoliko nedostataka u odnosu na konkurenciju. Ili jednostavno zato što glasovne komande nisu rasprostranjene na najbolji način. Ipak, postoji jedna funkcija koju biste mogli da volite.

Ako ste pomislili da je naučila da priča srpski, moraćemo da vas razočaramo. Nije još uvek. Međutim, uz osnovno poznavanje engleskog jezika, možete da zatražite od Siri da pretraži vaše fotografije po različitim kategorijama. Ovo je segment u kom su iPhone uređaji dosta napredovali u poslednjih nekoliko godina. Aplikacije Camera i Photos su otvorene knjige za veštačku inteligenciju.

Šta to znači? Možete da je naučite imenima vaših prijatelja ili porodice i sistem će moći da ih prepozna na fotografijama. To vam omogućava da koristite Siri pametnu pretragu na jedan vrlo napredan način.

Takođe, možete da pretražujete po datumima, praznicima, događajima isto kao i po ljudima, predmetima ili životinjama. Prilično je jednostavno ako joj kažete: “Hey Siri, pokaži mi slike od prošlog Božića!” Rezultat pretrage biće sve fotografije koje su uslikane proteklog Božića.

Možete da pretražujete i po aktivnostima. Primera radi, kažete joj: “Pokaži mi fotografije sa skijanja 2015 godine”, i prikazaće vam sve fotografije snimljene u skijaškom kampu. Dakle, ova funkcija vam omogućava da pronađete fotografije koje ne možete da pronađete običnom pretragom po vašim albumima.

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!