imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Snapchat će više pažnje posvetiti iPhone-u nego Android-u


Veći broj korisnika Snapchat-a je registrovan na iOS-u nego na Android-u, izjavili su nedavno predstavnici te kompanije. To je glavni razlog zašto će developeri aplikacije u budućnosti više pažnje obratiti razvoju za Apple-ove telefone, nego za telefone drugih kompanija.

Više se isplati unapređivati aplikaciju za iOS platformu, iako iPhone uređaji imaju svega 12% udela na tržištu, jer su, prema Apple-ovoj godišnjoj statistici za 2016. godinu, developeri zaradili čak 20 milijardi dolara od prihoda koji je ostvario App Store. Snapchat je praktično besplatna aplikacija, ali postoje neke funkcije koje zahtevaju plaćanje u nekim državama. Ono što developeri Snapchat-a mogu videti iz istraživanja tržišta je da imaju mnogo više aktivnih iPhone korisnika, nego onih koji koriste druge uređaje, pa na toj platformi, samim tim, imaju i veće prihode. Upravo iz tog razloga će više pažnje posvetiti razvoju aplikacije za iOS.

Snapchat će više pažnje dati iOS-nego Androidu

Prioritet razvoja naših proizvoda dali smo verzijama za iOS operativni sistem, umesto telefonima sa Android operativnim sistemom. Ako ne bismo bili u mogućnosti da poboljšamo korišćenje naših proizvoda na Android telefonima, u slučaju da oni postanu popularniji od iOS telefona, naš posao bi mogao biti ozbiljno ugrožen.

Ne postoji jasno objašnjenje za ovakve rezultate. Iako se čini da Google-ov sistem ima prednost, ako oduzmemo telefone niske i srednje kategorije, čini se da je trka izjednačena. Zašto je važno da Snapchat ima određene hardverske uslove korišćenja ako aplikacija nije zahtevna za sistem? Neki AR filteri nisu kompatibilni sa svim uređajima, a kvalitet prednje kamere može biti još jedan razlog zašto neki korisnici odustaju od aplikacije.

Snapchat će više pažnje dati iOS-nego Androidu

Kompanija želi da uđe na tržište akcija prvi put nakon 5 godina, očekujući 3 milijarde dolara dobitka od tog poteza. Initial Public Offering (IPO) će verovatno utvrditi vrednost kompanije koja trenutno ima 158 miliona korisnika. Ono što je zanimljivo je da Snapchat neće biti registrovan samo kao softverski developer, već i kao “kompanija za kamere”, jer proizvodi i dodatke kao što su Spectacles. Iz kompanije su izjavili da je posao sa skrivenim reklamama u njihovim aplikacijama u naglom porastu. Prihod od ovih reklama bio je 58,7 miliona dolara u 2015. godini, dok je prošle godine bio 404,5 miliona dolara.

Snapchat će više pažnje dati iOS-nego Androidu

Uprkos porastu prihoda, kompanija je još uvek u nevolji. Postoji mogućnost da će početi da ostvaruju profit ove godine, pogotovo jer žele da više pažnje posvete razvoju hardvera, a deoničari bi mogli imati veći uticaj na njih. Ako Snapchat izda novi hardver u budućnosti, verovatno će ga oblikovati prema željama iOS korisnika. Ne znamo šta mogu da izdaju nakon Spectacles-a, ali se nadamo da će biti nešto korisno ili barem nešto što ne izgleda toliko smešno. Naočare sa ugrađenom kamerom nisu loša ideja, čak su izgledale jako dobro na reklamnim fotografijama, ali verovatno ne postoji ni jedan čovek na ovoj planeti koji bi ih nosio u javnosti.

Izvor: Verge 1 i 2

Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni... - Klikni ovde!