imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Spotify dostigao 50 miliona pretplatnika


Spotify je dostigao broj od čak 50 miliona pretplatnika, i kompanija je sačuvala prvo mesto na tržištu sa najvećom prednosti u ovoj kategoriji. Odmah su podelili ovaj uspeh na Twitteru: broj pretplatnika im se povećao za 10 miliona u zadnjih nekoliko meseci.

Apple Music je dostigao 20 miliona pretplatnika u decembru 2016. godine, a nalaze se na drugom mestu najboljih kompanija u tom polju. Ove dve usluge se ne mogu porediti, jer je Spotify na tržištu već 8 godina, dok je Apple-ova usluga startovala pre manje od dve godine. Međutim, jasno je kako su ove dve kompanije prestigle konkurenciju, budući da su usluge Deezer, Tidal, Amazon i Google, daleko iza.

Spotify dosegnuo 50 milijuna pretplatnika

Apple je već imao poveću bazu korisnika zbog iPod-a i iTunes Store-a, dok su švedski developeri stvorili Spotify uslugu pre 8 godina. Spotify ima ogromnu prednost u smislu brojeva, ali je jasno kako Apple-ov prioritet nije ostvarivanje velikih prihoda od Apple Music-a odmah, iako su naglasili da prihodi koje im ova usluga donosi rastu.

Spotify dosegnuo 50 milijuna pretplatnika

Teško je reći koja kompanija bi dugoročno mogla pobediti, jer Spotify raskida ugovor sa nekoliko velikih izdavačkih kuća. Hteli bi dodati opciju streaminga muzike u CD kvalitetu, a ući će i na tržište deonica. Apple, sa druge strane, ne gleda na Spotify kao na konkurenciju, jer se ne fokusiraju samo na muziku. Apple će dodati dve sopstvene emisije ovog proleća: Carpool Karaoke i Planet of the Apps.

Izvor: Cult of Mac

Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!