imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Spotify planira sopstveni sadržaj


Iako se činilo da Spotify i Apple Music nisu konkurencija, sve se promenilo kada je Spotify najavio emisiju koja se zasniva na pevanju u automobilu. Ideja nam deluje poznato…

Budućnost Apple Music-a se činila prilično nesigurnom prošle godine, ali ove godine je drugačije – proširuju svoju ponudu na radio stanice, a stvaraju i sopstveni sadržaj koji će biti dostupan samo na Apple Music-u. Apple je odlučio da iskoristi poznati recept, te je kupio Carpool Karaoke serijal James Corden-a.

Reč je o talk show-u, ali sa pevanjem. U njemu su učestvovale mnoge poznate ličnosti iz SAD-a, uglavnom pevači. Posle preuzimanja od strane Apple Music-a, emisija je doživela velike promene – James Corden više neće voziti automobil, a u strukturu emisije su dodali nove lokacije i ekstremne situacije.

Spotify također planira proizvoditi svoj sadržaj

Spotify nije dugo čekao. Pošto su videli prve uspehe Apple Music-a, najavili su sopstvenu emisiju koja će se zvati Traffic Jam. Traffic Jam na prvi pogled dosta podseća na Carpool Karaoke. Osnova emisije je slična, ali Spotify tvrdi da postoje značajne razlike.

Dok u emisiji Carpool Karaoke gosti pevaju neke od posebno odabranih starijih hitova, Spotify se više usmerava na hip-hop muziku, gde se MC-evi spajaju sa muzičkim producentima i DJ-evima. Reklama definitivno ostavlja drugačiji utisak od emisije Carpool Karaoke: Apple-ov serijal je skup, sniman sa nekoliko kamera, dok vas Traffic Jam uvlači duboko u svet repera.

Spotify također planira proizvoditi svoj sadržaj

Traffic Jam će predstavljati nekoliko epizoda svake nedelje, a gosti će biti muzičari koji su relativno nepoznati van SAD-a. Sa druge strane, čak i ako niste upoznati sa svetom poznatih osoba, prepoznaćete neka lica iz emisije Carpool Karaoke.

Na kraju možemo reći da je Apple-ov pristup „mainstream“, dok je Spotify više usmeren na određen žanr, pa se po tome ove dve emisije najviše i razlikuju.

Izvor: Cult of Mac

iPhone X
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!