imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Spremite se! Stiže nova generacija najružnijeg Apple proizvoda


Na iOS-u se pojavila ikonica za novi Smart Battery Case. Čudnog li čuda, možda ovaj model neće biti toliko ružan koliko je bio njegov prethodnik.

Što se tiče estetske vrednosti Apple proizvoda, uglavnom se koriste ovi pridevi: lep, divan, elegantan ili varijante pomenutog. Kažem, uglavnom, međutim postoje izuzeci kao i u svemu u životu. Nekrunisani kralj, šlag na torti svih propalih dizajna je nesumljivo- roditelji, prekrijte deci uši- ovo:

Smart Battery Case je savršen primer principa dizajna “funkcija iznad estetike”. Dopustite mi da napravim paralelu sa “majkom koja želi da uda svoju ružnu kćer”. Dakle, radi se o veoma dobrom proizvodu, koji dobro funkcioniše, koristan je, ali je, jadničak, pomalo ružan.

Nema veze, poenta i ovako nije u lepoti. O tome smo se već izjasnili pre par godina. Pravo pitanje je da li opet treba da pijemo lekove za smirenje ili će nas Jony Ive ovaj put spasiti? Izgleda da je sasvim izvesno da će nova generacija Smart Battery Case-a stići uskoro…

Početkom decembra su se pojavile neke naznake u vezi sa ovim proizvodom. Kada smo pokušali da pokrenemo trenutnu generaciju Smart Battery Case-a na iPhone-u XS, jedan od Reddit korisnika je otkrio pomenutu ikonicu na iOS-u 12.1.2 (neću vam pokazivati fotografiju, jer je prilično uznemirujuća, verujte mi). Među widget-ima koji prikazuju status baterije pojavila se ikonica za Smart Battery Case.

Naravno, na osnovu ikonice ne možemo mnogo zaključiti o samom proizvodu. Sem nešto drugačijeg dizajna, ono u šta smo sigurni je da će naredna generacija stići pre ili kasnije.

Navijamo za tebe, Jony, navijamo…

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!