imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Testirali smo iPhone XS Max

Pogledajte kako funkcioniše na duže staze!

Šta će sigurno biti u iOS-u 12? 150+ novih emojia


Osećate da tih nekoliko hiljada emojia koje već imate nije dovoljno? Osećate se neshvaćeno zbog nedostatka emojia kojima bi mogli da izrazite svoje emocije? Sada je tome došao kraj!

Juče je Unicode Consortium najavio da će proširiti odabir emojia sa 157 novih emotikona. Zapravo, proširiće ga sa samo 77 različitih, jer je danas svako lice dostupno u barem tri različite boje kože, pa će sigurno biti nekoliko duplikata.

Emoji 11.0 će doneti mnoge “revolucionarne” – inovacije. Biće mnogo novih frizura: riđe, kovrdžave, sede, mladalačke – sve što možete da poželite. Pletenje i heklanje, igranje šaha i skateboarding. Nove životinje poput kengura, papagaja, lame, nilskog konja i rakuna. Obroci kao što su pecivo, mango i mafin, predmeti poput vatrogasnog aparata, toaletnog papira i sunđera, i još mnogo, mnogo drugih emocija i radnji. Za više informacija, pogledajte snimak Jeremy Burge-a sa Emojipedie.

Emoji 11.0 će biti deo Unicode 11.0 izdanja, koje će se pojaviti u junu ove godine. Proizvođači imaju naviku da primenjuju novitete na svoje uređaje sa kašnjenjem od 1 do 2 meseca; tako da ćemo novi set lica imati najverovatnije u avgustu ili septembru. Možda kao deo iOS-a 12.

Emojie ne razvija Apple, već Unicode – Apple samo implementira najnovije standarde koji uključuju emojie.

Izvor: MacRumors

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!