imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

This post has not been updated for more than a year. Please note that he content may be outdated.

Šta je bila inspiracija za AirPods? Star Wars!


Iznenađujuća i pomalo smešna informacija o AirPods slušalicama isplivala je na svetlost dana. Ona se može pronaći u intervjuu koji je Jony Ive dao za Wall Street Journal. Znate li šta je inspirisalo Apple-ovog dizajnera dok je radio na AirPods slušalicama?

Carstvo, odnosno klonovi Stormtrooper-a, predstavnici mračne strane u filmovima Star Wars (Ratovi zvezda). Oni su nadahnuli Apple-ovog glavnog dizajnera dok je kreirao završnu verziju AirPods-a. Ruku na srce, te slušalice izgledaju prilično naučno-fantastično, iako je sam film kojim su inspirisane – Star Wars: Force Awakens – izašao više od godinu dana pre njih. Ive je navodno otkrio reditelju J. J. Abrams-u da je posmatrao Stormtrooper-e dok je radio na AirPods slušalicama.

Kada gledate fotografije, imajući na umu ovo novo otkriće, odjednom se čini potpuno verovatno da su AirPods ispale iz ušiju nekog Stormtrooper-a, a Jony Ive ih je samo preuzeo. Doduše, sam proizvod ne prati u potpunosti formu čuvenog šlema. Ipak, način na koji stoje, odnosno vire iz ušiju može svakog od nas da pretvori u Stormtrooper-a.

Još jedna zanimljiva činjenica je da je ta veza između Apple-a i Star Wars-a obostrana. Jedan od zapanjujućih i danas već čuvenih novih elemenata u Epizodi VII može se povezati sa Ive-om, jer je upravo on pomogao prilikom dizajniranja svetlosne sablje Kyle Ren-a. Iako je deo fanova ostao zaprepašćen, J. J. Abrams je izjavio da je to kontroverzno rešenje zaista bila Ive-ova preporuka. Evo kako je opisao svoju ideju za dizajn te svetlosne sablje:

Mislio sam da bi bilo zanimljivije kada bi bili manje precizni, a inovativniji.

Izvor: The Verge

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!