imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Šta ste to uradili sa Instagram-om?! 😡


Ono što se skrolovalo od dole na gore, sada se skroluje s leva na desno. Iako se korisnicima baš i ne dopada, bar ima mesta za veće reklame…

Programeri vrhunskih aplikacija vole da odjednom naprave značajne promene u svojim proizvodima. Najčešće, ovakav razvoj ne čini ih ni boljim, niti savršenijim. Razlog ovome može biti povezan sa genijalnom idejom o „ubacivanju više reklama“.

Nedavno ublažavanje Messenger-a bilo je nešto novo i osvežavajuće, ali ovo što se desilo Instagram-u je nečuveno. Izbacili su prinudno ažuriranje, koje suštinu upotrebe ove aplikacije čini sasvim drugačijom.

Facebook je Facebook, a Instagram je Instagram, skrolovalo se od dole na gore. Navikli smo, hvala. Sada Instagram ekipa planira sve da promeni. Čim izađe ažuriranje, u potpunosti će promeniti vaše navike skrolovanja. Vaš feed će ići u stranu, s leva na desno.

Zašto bi ovo za ikoga bilo dobro? Jednostavno je: pošto sada reklama ne mora biti veličine običnog post-a. Zamislite da skrolujete i BAM, odjednom naiđete na punu stranicu reklama o vunenim čarapama. To bi bilo sjajno…

Ažurirano: Nakon reakcije korisnika, Adam Mosseri, šef za proizvode na Instagram-u, izjavio je da je ovaj „update“ bio samo test koji je stigao do šire publike, nego što je planirano i da to nije finalna verzija. Koliko vidimo, neće ni biti.

Izvor: 9to5Mac

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!