imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Svetski skandal u vezi sa Lignja emoji-jem


Dugujete izvinjenje svakom glavonošcu, bitange jedne!

Tu smo te čekali, Apple! Uvek kažete da ste “kompanija koja 100% reciklira, koja je ekološka i koja vodi računa o životnoj sredini”. Zar ste zaista mislili da ćete moći da nas prevarite ovim ćaskanjem? Da li ste mislili da ćete zbog lansiranja MacBook-a napravljenog od recikliranih materijala moći da radite šta poželite? Ne brinite, u laži su kratke noge.

Da vas pitam nešto. Šta je na ovoj slici? Hmm? HMMMM???

Verovatno ćete reći-slatka mala lignja. Pa da li želite toliko da uvredite glavonošce? Izvinjavam se unapred, ali moram reći da je to na fotografiji sve samo ne glavonožac. Akvarijum Monterey Bay sa Novog Zelanda je podelio tweet kojim jasno ukazuje na Apple-ovo ozbiljno nedelo.

Zapravo, predmet skandala je takozvani sifon.

Prema enciklopediji Wikipedia:

Sifon je anatomska struktura koja je deo tela vodenih mekušaca u tri klase: Gastropoda, Bivalvia i Cephalopoda (članovi ovih klasa uključuju slane i slatkovodne puževe, školjke, hobotnice, lignje i rođake). Sifoni u mekušacima su cevkaste strukture kroz koje teče voda (retko struji vazduh). Sifon je deo omota mekušca, a tok vode je usmeren ka (ili od) šupljini/e.

Da pojednostavimo, ono što vam deluje kao slatki nosić na licu lignje je zapravo sifon koji se koristi za kretanje, reprodukciju, itd. TREBALO BI DA BUDE POSTAVLJEN IZA GLAVE, A NE NA LICU!

Iskreno, mislim da je ovo nepoštovanje ove zaista stare vrste glavonožaca.

Izvor: The Verge

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!