imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Svi ovogodišnji iPhone modeli bi mogli imati Face ID podršku


Finisar, proizvođač osnovnih komponenti za Face ID, počeo je proširivati svoje kapacitete. Analitičari smatraju da će prihodi kompanije znatno porasti u drugoj polovini godine, zato što će svi novi iPhone uređaji dobiti podršku za Face ID.

Analitičar Loup Ventures-a, Gene Munster, pouzdani izvor kada je reč o Apple proizvodima, očekuje veliki skok u Finisar-ovim prihodima u drugoj polovini 2018. godine. Ta kompanija je glavni dobavljač delova za Face ID, a njeno rukovodstvo je najavilo da će proširiti svoje proizvodne kapacitete.

Finistar se bavi tehnologijom koja skeniranjem može odrediti dubinu bilo čega. To je ono što Face ID koristi i što će početi da koriste i mnogi drugi pametni telefoni u narednih nekoliko godina. Autonomni sistemi poput samovozećih automobila bi mogli biti jedno od tržišta ove tehnologije.

Nije iznenađujuće da su proširili svoje proizvodne kapacitete u Teksasu za dodatnih 65,000 m2. Glavni razlog bi mogao biti Apple i njihova velikodušna “donacija” od 390 miliona dolara. To možda deluje kao mnogo, ali Finisar proizvodi vrlo važnu tehnologiju – tehnologiju koja je još uvek u ranim fazama razvoja, ali bi mogla biti važna osnova za budućnost.

Ove vesti se takođe podudaraju sa rečima KGI-evog analitičara, Ming-Chi Kuo-a, koji je predvideo da će se u Apple-ovoj ponudi pojaviti tri uređaja slična iPhone-u X, ali različite veličine. Ako ove vesti budu potvrđene, to bi moglo značiti kraj za Touch ID. Touch ID bi u potpunosti bilo zamenjen sa Face ID-em, a iz nekoliko dodatnih izvora spominje se kako bi i sledeći iPad Pro uređaji mogli stići opremljeni sa Face ID tehnologijom.

Izvor: Apple Insider

Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!