imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Tim Cook posetio kinesku kompaniju Ofo


Tim Cook nikada nije skrivao ulaganja i partnerstva sa kineskim kompanijama. On voli ponekad da poseti manje kompanije i timove koji dolaze iz ove države.

Tim Cook je svratio do kompanije Ofo tokom svoje posete najmnogoljudnijoj državi na planeti. Trenutna vrednost te kompanije je oko milijardu dolara, a najveći ulagač joj je kineska kompanija Didi, koja je vrlo slična Uber-u. Ofo se takođe bavi javnim prevozom, a specijalizovani su za iznajmljivanje bicikala.

Cook se sastao sa CEO-om Ofo-a, Dai Wei-om, u sedištu kompanije u Pekingu. Imao je priliku da isproba jedan bicikl, i činilo se da je zadovoljan sa njim. Fotografije nije podelio na Facebook-u ili Twitter-u, već na svom Weibo nalogu. Weibo je najveća kineska stranica posvećena mikroblogingu – trenutno ima više od 300 miliona korisnika, i smatra se najvećom konkurencijom Twitter-u.

Tim Cook posjetio kinesku tvrtku za dijeljenje bicikala

Cook je podelio svoje utiske o poseti:

Hvala Ofo timu na lepom dočeku! Iza vaše misije da učinite put na posao čistijim, efikasnijim i zabavnijim se očigledno nalazi neverovatna energija!

Cook-ova poseta nije bila slučajna. Kina je tržište visokog prioriteta za Apple, čak i ako još uvek nisu uspeli da se prošire na njemu. Ova zemlja je takođe vrlo važna iz perspektive dobavljača i fabrika za proizvodnju uređaja i delova. Naravno, Tim Cook je posetio i neke lokalne Apple Store-ove. Posetio je i kompaniju koja je napravila fitness aplikaciju Keep, a koja se polako približava brojci od 80 miliona preuzimanja.

Tim Cook posjetio kinesku tvrtku za dijeljenje bicikala

Cook je učestvovao i na konferenciji koju je sponzorisao Microsoft, a na kojoj je možda doživeo nekoliko neugodnih i smešnih trenutaka, jer je Surface Pro 4 tablet bio iza kartice sa njegovim imenom. Cook je verovatno mogao iskoristiti CNN-ov metod da bi zaobišao sistem i na taj način iskoristio tablet konkurentske kompanije za reklamu tableta koje proizvodi Apple.

Izvori: Cult of Mac i The Verge

iPhone X
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!