imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Trošimo dvostruko više na mobilne igre nego na igre za konzole


2016. godina je godina mobilnih igara, prema zajedničkom izveštaju kompanija IDC i App Annie, a Pokemon GO je naročito stavio akcenat na ovaj deo industrije, koja je doživela ogroman skok. Uspeh AR i VR igara je očigledan, pa ih možemo očekivati u sve većem broju.

Viši potpredsednik za istraživanja kompanije App Annie, Danielle Levitas, izjavio je kako je 2016. bila najbolja godina do sada za industriju mobilnih igara. Korisnici su potrošili gotovo 25% više na igre nego 2015. godine. Kompanija predviđa da će se AR (Augmented Reality) i VR (Virtual Reality) igre naglo proširiti, a mobilna platforma će nastaviti da donosi najveće prihode.

Trošimo dvostruko više na mobilne igre nego na igre za konzole

Oko 35% aplikacija na App Store-u i Google Play-u su igrice, što je zanimljivo, jer one donose oko 80% prihoda na oba servisa. Obe analitičke kompanije su zaključile kako korisnici definitivno više novca troše u App Store-u, iako nisu objavile tačne brojke. Kina i Japan igraju veliku ulogu u neverovatnom uspehu mobilnih igara, jer u tim zemljama ludilo za igrama traje već decenijama, pa ni igrice na mobilnim platformama nisu izuzetak. Na primer, iOS igre Fantasy Westward Journey i Pokemon GO ostvarile su gotovo milijardu dolara prihoda.

Zahvaljujući boljoj ponudi AR igara, oko 24 miliona Amerikanaca je igralo igrice koje koriste ovu tehnologiju. Rezultati su mereni do septembra 2016. godine. 56% igrača bilo je ispod 25 godina starosti. VR igre nisu ostvarile tako dobar rezultat, samo 4.5 miliona Amerikanaca je igralo ovakve igre u istom periodu, a postotak starijih igrača je u ovom slučaju veći. 56% ispitanika bili su muškarci, dok je 46% igralo igre više od 15 sati nedeljno. Prosečni ispitanik potrošio je 42% više na mobilne igrice, nego što je bio prosek celokupne potrošnje na igrice u Q3 kvartalu.

Izvor: Apple World Today

Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!