imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Ukinut tromesečni besplatni period za Apple Music


Od sredine maja 2017. godine, korisnici u nekim državama moraju da plate ako žele da probaju Apple Music, Apple-ovu muzičku uslugu, koja je prethodno nudila besplatan tromesečni probni period. U pitanju su Australija, Španija i Švajcarska.

Tokom 2015. godine, Apple Music je započeo svoj put sa neverovatnim besplatnim probnim periodom od tri meseca. Nažalost, ovo nije prošlo bez kontroverze, pošto su sa jedne strane, korisnici bili presrećni, ali sa druge, muzičari i umetnici nisu.

Sukob je započela Taylor Swift. Možemo reći da je delimično bila u pravu, pošto Apple u početku nije plaćao umetnicima pesme koje bi korisnici preuzeli tokom probnog perioda. Srećom, priča ima srećan kraj jer je Apple odlučio da plati. Taylor Swift je od „neprijatelja“ postala ekskluzivna umetnica, a korisnici su mogli da zadrže svoju besplatnu muziku. Na trenutak smo pomislili da je to to…

Sada nam dolaze loše vesti. Od 14. maja, u Australiji, Švajcarskoj i Španiji probni period više nije besplatan. Iako suma nije velika (1 USD, CHF ili EUR), ipak se mora platiti. Nije teško razumeti da korisnici ne žele da plaćaju nešto, što je prethodno bilo besplatno.

Smatramo da zarada od pretplate u te tri država neće napraviti neku veliku razliku Apple-u, ali takođe znamo da Apple ima i neke neuobičajene navike kada je u pitanju određivanje cena. Na kraju krajeva, Apple samo što nije dostigao tržišnu vrednost od 1 bilion dolara.

Ne znamo ništa o razlogu donošenja ove odluke, a takođe ne možemo biti sigurni kada će i da li će se ona proširiti i na ostale države.

Source: Macrumors

iPhone X
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!