imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Uskoro bi mogla stići specijalna ponuda za App pretplatnike


Osim novih klijenata, developeri bi mogli da daju specijalne popuste za svoje postojeće i prethodne pretplatnike.

Postoje mnoge glasine oko aplikacija koje nude pretplatu u App Store-u. Počevši od onih vrsta plaćanja koja su podrazumevana, preko onih sumnjivih koji koriste različite trikove za prevaru, do Apple-ovog odgovora na ove zloupotrebe. Sada je u pitanju nešto novo, a što će svi korisnici voleti:

popust na pretplatu.

U današnje vreme, povremeno je dostupan veliki broj popusta na kupovinu, kao na primer za vreme Božića, Cyber Monday-a, Uskrsa ili drugih praznika, kada se kod mnogih pojavi želja za kupovinom. Međutim, aplikacije koje nude pretplate nikada do sada nisu bile uključene u ovaj način prodaje i nisu imale prilike da privuku više klijenata. Postojao je samo jedan način: bio je omogućen popust za nove pretplatike. Ali na ovaj način njihovi sadašnji i bivši korisnici nisu bili nagrađeni.

To je ono što će se promeniti sa dolaskom iOS-a 12.2, a o čemu detaljnije možemo čitati na zvaničnom sajtu Apple-ovih developera. Ubuduće će programeri omogućiti popuste za svoje postojeće i bivše pretplatnike, koji će istovremeno moći da koriste 10 različitih aplikacija po promotivnim cenama.

Prema novim propisima, programeri neće davati popust na sve. Ujedno, ova promocija predstavlja mogućnost pokretanja A / B testiranja i targetiranje različitih ciljnih grupa korisnika sa različitim popustima. Na ovaj način bi istražili svoje najpovoljnije i najpopularnije cene i videli koji korisnici su otkazali svoje pretplate, a oni bi ujedno predstavljali i novu ciljnu grupu.

Dakle, obratite pažnju na aplikacije koje nude usluge pretplate, popusti mogu biti veoma primamljivi. Takođe, nemojte zaboraviti da povoljne cene ne traju večno, te se nakon nekog vremena lako mogu vratiti na prvobitne.

Izvor: TechCrunch

 

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!