imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Uskoro ćete moći preuzeti sve svoje podatke i sa Apple-a


Već smo testirali šta Facebook čuva od naših ličnih podataka. Apple do sada nije nudio takvu mogućnost, ali će morati, prema novim pravilima. 

Facebook skandal se nastavlja, a sada je rezultiralo time da su mnoga pitanja o privatnosti isplivala na površinu. Kao zlatna sredina u svemu ovome, verovatno su svi primetili ovaj fenomen, koji bi mogao motivisati korisnike da obrate više pažnje na svoju online prisutnost. Čini se da su i zakonodavna tela shvatila šta se događa, pa su stigla prva pravila sa smernicama o privatnosti.

Možda ste čuli za novu regulaciju zaštite podataka u EU, GDPR – Opšta uredba o zaštiti podataka (General Data Protection Regulation) – koja će stupiti na snagu 25. maja. Tako će od kraja maja sve kompanije morati odgovarati strogim europskim propisima o privatnosti. To uključuje i Apple.

Kupertino je obavio svoj zadatak. Prema nedavnom izveštaju Marka Gurmana iz Bloomberg-a, Apple će napraviti novu web-stranicu za upravljanje Apple ID-em koja će slediti nova pravila. Na njoj, svi će moći preuzeti podatke koje Apple čuva: kontakte, fotografije, muzička podešavanja, kalendarske informacije. Baš sve.

Trenutno ne možete preuzeti te podatke, niti jednostavno izbrisati svoj Apple ID. Da biste to učinili u potpunosti, morate kontaktirati Apple. Na novoj web-stranici ćete moći urediti vaše lične podatke, pauzirati vaš nalog ili ga trajno izbrisati u nekoliko koraka.

Usluga će uskoro biti dostupna – čak i pre 25. maja – a Apple će je možda proširiti i na druge zemlje koje nisu članice EU.

Izvor: MacRumors

Ti odluči.
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!