Usporen rast iMessage App Store-a!

#Vesti
2017. 03. 20.
Poseban App Store za iMessage aplikaciju je pokrenut pre manje od godinu dana. Prema statističkim podacima, neverovatan rast koji je postignut tokom ovog perioda je u poslednje vreme malo usporio. iMessage App Store je premašio rekord iOS App Store-a koji je postavljen 2008. godine u roku od šest meseci.

iMessage aplikacije, digitalni stikeri i dodaci su predstavljeni kao jedna od istaknutijih funkcija iOS 10 sistema, ali se čini da je veliko interesovanje ipak opalo. Trenutno je, prema podacima kompanije Sensor Tower, dostupno oko 5000 aplikacija za iMessage što je sjajna cifra, s obzirom da je isti broj aplikacija bio dostupan i godinu dana nakon što je pokrenut iOS App Store 2008. godine.

Rast iMessage App Storea je usporio

Sensor Tower nije obuhvatio pakete digitalnih stikera, već su u taj broj uključene samo aplikacije sa dodacima. Developeri su počeli da nude svoje aplikacije odmah nakon pokretanja App Store-a. 400 aplikacija je bilo dostupno nakon prvih 10 dana, a 1.100 aplikacija do kraja oktobra. To je značilo da je porast iznosio 116%. Broj aplikacija se već sledećeg meseca povećao na 2.250 (porast od 108%).

Ovaj rast se nastavio i tokom novembra i decembra, ali po opadajućoj stopi, jer je iznosio samo 65%. U januaru se smanjio na 18%, a u februaru na samo 9%. App Store je u tom periodu dostigao magičnu cifru od 5.000. Ovaj broj je značajan zato što ga je iOS App Store dostigao nakon godinu dana. Sa iMessage App Store-om taj rezultat je postignut za pola godine.

Rast iMessage App Storea je usporio

Kategorija igara je uspela da postigne 25,9% ovog rasta, a prate je kategorije zabave i alata (17,4% i 9,2%). Nakon toga dolaze kategorije kao što su društvene mreže, fotografije i video snimci i na kraju lifestyle. Digitalni stikeri nisu detaljno spominjani u izveštaju, iako su najverovatnije upravo oni najveći razlog za porast koji je imao iMessage App Store.

Jedan od razloga za uspeh je i taj što je Apple pre nekoliko dana objavio svoju najnoviju reklamu u kojoj je najviše stavljen akcenat na kupovinu digitalnih stikera. Kompanija je pokušala da demonstrira na koje sve načine se može komunicirati pomoću ovih stikera, a i da pokaže da se ovim stikerima ponekad može izražavati bolje nego i samim rečima.

Rast iMessage App Storea je usporio

Ne možemo govoriti o konačnom uspehu vezanom za iMessage App Store, ali se čini da je Apple ponovo napravio nešto što može da im donese ogromne prihode. Iako je rast ponude trenutno usporen, WWDC – najveći event za developere je sve bliži, a na njemu bismo trebali saznati sve o iOS 11 sistemu kao i u kom smeru Apple želi da ide sa iMessage-om.

Izvor: Sensor Tower

Ostavite komentar