imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Vlada SAD-a i Steve Jobs reklamiraju Silicijumsku dolinu


Pogledajte reklamu koja koristi reči iz intervjua koje je Steve Jobs dao 1994. Ovo je prvo Steveovo pojavljivanje u reklami koja nema veze sa Appleom.

Silicijumska dolina je prepuna kompanija koje utiču na naše svakodnevne živote. Zbog toga je 2014. godine predsednik SAD Barak Obama stvorio startup organizaciju pod imenom U.S. Digital Service, a cilj Bele kuće bio je da poprave i prošire online usluge američke vlade.

Vlada SAD-a i Steve Jobs reklamiraju Silicijsku Dolinu

Razmislite koliko su se životi promenili u poslednjih 10 godina zahvaljujući novim tehnologijama, te i nije čudno da je računarska pismenost značajan faktor u obrazovanju, transportu i administraciji. Planiranje i stvaranje sistema za sve navedene procese čini se kao dosadan posao, pogotovo ako znate da drugi inženjeri stvaraju istoriju u kompanijama kao što su Apple, Facebook ili Google.

Kako bi motivisali zaposlene Silicijumske doline i privukli nove genije, organizacija U.S. Digital Service nedavno je objavila inspirativnu reklamu. Smatrali su da je Steve Jobs idealna osoba koja treba da učestvuje, jer je proveo ceo život baveći se računarima, tehnologijama i imao je vodeću ulogu u tom području.

Sve oko vas što nazivate životom stvorili su ljudi koji nisu pametniji od vas. Možete to promeniti, uticati na to, stvoriti stvari koje će drugi ljudi koristiti. Jednom kada to shvatite, nikada više nećete biti isti.

Ovo je možda najbolji video u kojem se pojavljuje Steve Jobs koji smo ikada videli. Reči Appleovog čarobnjaka izvučene su iz intervjua koji je dao 1994. godine. U ovom periodu Steve Jobs nije radio u Appleu, nego je vodio NeXT, kompaniju koju je takođe osnovao. Zanimljiva stvar je kako Steve Jobs nikada nije učestvovao u marketinškoj kampanji koja nije imala veze sa Appleom.

Izvor: Cult of Mac

iPhone X
Apple Inc. (AAPL)

Da li ste pročitali ovo?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Klikni ovde!