imagazin arrow2-left arrow2-right arrow2-top arrow-up arrow-down arrow-left arrow-right cart close dossiers education fb instagram menu notification oander rss rss-footer search service shuffle speech-bubble star store stores tests twitter youtube

Zanimljivi podaci iz App Store-a za 2017. godinu


Apple je i ove godine podelio nekoliko zanimljivih statističkih podataka o svojoj virtuelnoj prodavnici aplikacija, za 2017. godinu. Po svemu sudeći, App Store rastura – uspeli su da dostignu neverovatne brojke, i da postave nove rekorde.

Već tradicionalno, Apple je objavio prošlogodišnje rezultate App Store-a u brojkama. Njihova ciljna grupa su investitori – analitičari sa Wall Streeta, koji su veliki obožavaoci Apple-a i vole da spekulišu o njihovoj virtuelnoj prodaji aplikacija.

Neka vas to ne čudi, ovde se radi o zaista velikom poslu. App Store je jedini zvanični kanal za nabavku iOS aplikacija, što Apple stavlja na prilično unosnu monopolističku poziciju. Treba naglasiti i da 30% ukupne zarade od prodaje završava u džepu kompanije. Slobodno možemo reći da je App Store koka koja nosi zlatna jaja.

A evo i brojki:

  • Nova godina je odlično počela: 1. januara 2018. Apple je prodao aplikacije u vrednosti od 300 miliona dolara.
  • Tokom sedmodnevne praznične sezone u SAD-u (od 24.12. do 31.12.), oboreni su rekordi. U virtuelnoj blagajni našlo se čak 800 miliona dolara.
  • U 2017, razvojni programeri zaradili su ukupno 26,5 milijardi dolara, što označava rast od otprilike 30% u odnosu na prethodnu godinu.
  • Uz malo matematike, lako se izračuna da je godišnji prihod App Store-a otprilike 37,8 milijardi dolara.
  • Ukupno 2.000 aplikacija koristi ARKit.
  • App Store ima pola milijarde posetioca NEDELJNO.
  • Od 2008. godine, Apple je razvojnim programerima isplatio više od 86 milijardi dolara.

Možemo se složiti da se radi o zaista impresivnim brojkama, zar ne?

Izvor: Apple

Apple Inc. (AAPL)

Have you read this?

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici zadovoljni. Nismo usmereni na zaradu, već na dugoročan razvoj.

To je apsurdno. Neki ljudi jednostavno ne razumeju našu kompaniju. Čvrsto verujem da će sve pre ili kasnije doći na svoje mesto, dok god su korisnici... - Click here!